Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer
Valószínűleg korábban Ön már regisztrált. Kérjen jelszó emlékeztetőt vagy regisztráljon újból. Ha további problémája van, keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
Kapok hírlevelet, de nem ismeri a rendszer az email címemet
Ön még nem regisztrált felhasználó, hírlevélre fel lehet iratkozni regisztráció nélkül is. Regisztráljon!
Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat
Kérjen jelszó emlékeztetőt vagy keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail
Valószínűleg valamilyen levelezési problémáról van szó. Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
Hiányzik a link a regisztrációs e-mailből
Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
Bejelentkezés után kosaramban termékeket találok
Előző látogatása alkalmával tette bele azokat, az újbóli bejelentkezése során rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet
Keresse ügyfélszolgálatunkat!
Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem
Keresse ügyfélszolgálatunkat!
Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a 15.000 Ft-ot előreutalás esetén vagy a 20.000 Ft-ot utánvétes küldés esetén, nem fizet szállítási díjat.
Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatók össze a rendelések.
Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem
A "Saját fiókom" menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.
Nincsenek összehasonlítható termékek.