- Az Á la mode d'Agnes Kft. (továbbiakban: Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház) üzemelteti az www.bravissima.hu weboldalt, amely fehérneműk és fürdőruhák értékesítésével foglalkozik
- Az ÁSZF célja, hogy rögzítse a webáruház és a vásárlók közötti szerződéses feltételeket, biztosítva a fogyasztók jogait és a jogszabályoknak való megfelelést.
- Az ÁSZF minden, a webáruházban történő vásárlásra és szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, függetlenül attól, hogy a vásárló regisztrált felhasználó-e.
- Az ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető a weboldalon, és bármikor egyoldalúan módosítható az Eladó részéről. A módosítások nem érintik a már visszaigazolt megrendeléseket.
- A webáruház csak Magyarország területére értékesít és szállít termékeket. Külföldi rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.
- Teljes név
- E-mail cím
- Telefonszám
- Szállítási és számlázási cím
- A vásárlási folyamat gyorsabbá válik, mert nem szükséges minden alkalommal újra megadni az adatokat.
- A vásárló nyomon követheti korábbi rendeléseit és azok állapotát.
- Regisztrált ügyfeleknek időszakosan akciókat és kedvezményeket biztosíthatunk.
- Csak regisztrált ügyfelek számára érhető el.
- Amennyiben a vásárló nem kíván regisztrálni, úgy 4.000 Ft költséget számolunk fel a 45 perces próbára.
- A személyes próba alkalmával csak a bejelentkezett ügyfél, az eladó és a vevő egy kísérője tartózkodhat a helyiségben.
- A lefoglalt időpontban mást nem szolgálunk ki.
- A vásárló bármikor törölheti regisztrációját az ugyfelszolgalat@bravissima.hu e-mail címre küldött üzenettel.
- A törlés után az adatok véglegesen eltávolításra kerülnek, és többé nem állíthatók vissza
- A már regisztrált és vásárlást lebonyolított ügyfelekkel e-mailen tartjuk a kapcsolatot, amely során értesítéseket küldünk:
- Új termékekről
- Akciókról és kedvezményekről
- Szolgálati közleményekről (pl. szabadság, betegség miatti szünet, stb)
- A vásárló kiválasztja a kívánt terméket és kosárba helyezi.
- A pénztár oldalon megadja a szükséges adatokat (szállítási és számlázási cím).
- A fizetési mód kiválasztása után a vásárló véglegesíti a rendelést a „Megrendelés leadása” gombbal.
- A rendelés elküldése után a vásárló egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
Fontos! Az automatikus visszaigazoló e-mail még nem minősül szerződésnek.
A rendelés tényleges visszaigazolását az Eladó 14-72 órán belül küldi meg, amely tartalmazza:
- A rendelés teljesíthetőségét.
- A szállítás várható időpontját.
- Előre utalás banki átutalással
- Készpénzes fizetés személyes átvételkor
Banki utaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett neve: Á la mode d’Agnes Kft.
- Bankszámlaszám: 12012156-01740233-00100009 (Raiffeisen Bank)
- Megjegyzésben: Rendelési szám megadása szükséges!
- A személyes vásárlás esetén a rendelést minden esetben rögzítjük, és az ügyfél helyben fizethet készpénzben vagy átutalással.
- A kedvezményes kódokat kizárólag a rendelés leadásakor lehet érvényesíteni.
- Utólagos kedvezmény érvényesítésére nincs lehetőség.
- A webáruház kizárólag Magyarország területére vállal kiszállítást.
- Külföldi címre történő szállításra nincs lehetőség.
- A rendeléseket jelenleg az MPL futárszolgálat szállítja ki.
- Szállítási költségek:
- 2.100 Ft rendelésenként
- 40.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes
- A rendeléseket hetente kétszer postázzuk.
- A kiszállítás várható időtartama 2-10 munkanap a rendelés visszaigazolásától számítva.
- Ha a terméket külön be kell szerezni, a szállítási idő 3-4 hét is lehet.
- Csak előzetes időpontfoglalással lehetséges.
- Az időpontok száma korlátozott, a szabad helyek az online naptárban foglalhatók.
- Átvételi helyszín: 1213 Budapest, Bokros u. 3.
- A futár előzetes telefonos egyeztetés nélkül kézbesít.
- Ha a címzett nem elérhető, a csomagot a helyi postán 5 napig megőrzik.
- Át nem vett csomagok esetén a visszaszállítás költségét a vásárló viseli, és az ismételt kiszállítás csak előre utalás után történik.
- A fogyasztó jogosult a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól, amennyiben nem kezdte el használni a terméket.
- Az elállási jog nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket a vásárló elkezdett használni.
- Az elállási szándékot a vásárló e-mailben vagy postai úton köteles jelezni.
- Minden esetben nyomtatva vagy elektronikusan köteles megküldeni a vásárlás számláját.
- Kapcsolat az elálláshoz:
- E-mail: ugyfelszolgalat@bravissima.hu
- Postacím: 1213 Budapest, Bokros u. 3.
- A visszaküldött terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, minden címkével és csomagolással együtt.
- A vásárló saját költségén köteles visszaküldeni a terméket a számlával együtt.
- A csomagokat a következő címre kell visszaküldeni:
1212 Budapest, Maros utca 32. (Ez eltér a próba helyszínétől!)
- A visszaküldött termék beérkezését követően az Eladó 14 napon belül visszatéríti a termék árát a vásárló által fizetett bankszámlaszámra.
- Fontos: Sérült, használt vagy nem megfelelően visszaküldött termék esetén a vételár visszatérítését megtagadjuk. Az újbóli kiküldés esetén a postaköltség a vevőt terheli.
Amennyiben a vásárló másik terméket szeretne, az új termékre külön megrendelést kell leadni.
A cseretermék kiszállítása a normál szállítási díjak szerint történik.
- Mosás:
- Javasoljuk, hogy a merevítős fehérneműket és fürdőruhákat kézzel mossa, mivel a merevítő eldeformálódhat vagy kiszúrhatja az anyagot.
- Ha a merevítő teljesen átszúrja az anyagot, kieshet a fehérneműből, és a mosógép belsejében kárt okozhat.
- Szárítás:
- Kerülje a közvetlen hőt, például a radiátoron vagy szárítógépben való szárítást, mivel ez károsíthatja vagy meggyengítheti a merevítőt.
- Mosás:
- A fehérneműk megőrzése érdekében ajánlott hideg vagy kézmeleg vízben, kézzel mosni azokat.o A forró víz károsíthatja a finom anyagokat, csipkéket, hímzéseket és az anyag elasztikusságát.
- A hideg víz használata elősegíti, hogy a fehérnemű színe élénk maradjon, és a fehér anyag ne szürküljön meg.
- Kerülendő:
- Ne használjon hypót vagy fehérítőt.
- Ne vasalja a termékeket.
- Ne tegye be szárítógépbe.
- Használat után:
- A fürdőruha élettartamának meghosszabbítása érdekében használat után azonnal öblítse ki hideg vízben, hogy megvédje a klór, izzadás és naptej okozta károsodásoktól.
- Mosás:
- Kerülje az öblítőszerek használatát, mivel ezek károsíthatják a fürdőruha anyagában lévő lycrát.
- Naptej használata:
- A legtöbb fürdőruha nem nyújt védelmet a napsugárzás ellen, ezért a fürdőruha alatt is leéghet a bőre.
- Javasoljuk, hogy kb. fél órával a fürdőruha felvétele előtt kenje be testét naptejjel, így az bőre beszívja, és nem hagy foltot a fürdőruhán.
- Kerülendő:
- Ne használjon hypót vagy fehérítőt.
- Ne vasalja a termékeket.
- Ne tegye be szárítógépbe.
- A termékek bevarrt címkéin feltüntetett kezelési útmutatót kérjük, hogy tartsa be.
- A kézi mosás kicsivel több időt vesz igénybe, de megéri, hogy fehérneműi és fürdőruhái hosszabb ideig megőrizzék minőségüket.
- A Bravissima webáruház által forgalmazott fehérneműk és fürdőruhák különböző márkák méretezését követik.
- A vásárlás előtt javasolt a mérettáblázat áttanulmányozása, amely segít a megfelelő méret kiválasztásában.
- A mérettáblázat elérhető a weboldalon: Bravissima mérettáblázat.
- Egyes márkák európai (EU) és angol (UK) méretezést használnak.
- A helyes méret kiválasztásához célszerű ellenőrizni az adott márkára vonatkozó méretezési különbségeket.
- Személyes próba esetén az eladó segítséget nyújt a megfelelő méret kiválasztásában.
- Amennyiben a vásárló bizonytalan, tanácsos több méretet is kipróbálni, hogy a legjobban illeszkedő darabot válassza.
Termékreklamáció esetén a vásárló köteles a terméket visszahozni vagy postázni a számlával vagy annak másolatával együtt.
- A vásárló egyéb panaszát az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
o E-mail: ugyfelszolgalat@bravissima.hu
o Postai cím: 1213 Budapest, Bokros u. 3.
o Telefon: +36 30 633 8793- A panaszokat a Bravissima Fehérnemű és Fürdőruha webáruház legfeljebb 30 napon belül írásban megválaszolja.
- Amennyiben a vásárló nem elégedett a panasz kezelésével, jogában áll hatósági vagy bírósági úton érvényesíteni igényét.
- Ha a vásárló úgy érzi, hogy jogai sérültek, a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat.
- A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei megtalálhatók a következő oldalon:
https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu
- A vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, ha panaszát nem sikerült az Eladóval rendezni.
- Az illetékes békéltető testület:
Budapesti Békéltető Testület
o Cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.
o Telefon: +36 1 488 21 31
o Fax: +36 1 488 21 86
o E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
- Az Európai Bizottság által üzemeltetett online vitarendezési platform (ODR) segítségével a fogyasztók interneten keresztül is benyújthatják panaszaikat.
- Az ODR-platform elérhető itt:
Ha a vásárló nem elégedett a fenti lehetőségekkel, polgári peres eljárást indíthat az illetékes bíróságon a vonatkozó magyar jogszabályok szerint.